نتایج جستجو برای عبارت :

weird

بیداری میان اوهام شبانه ات، زندگی توی دنیای ویرانه مقابلت. در من هست اثری، از گذشته های دور. در من مانده است خاطره ی قرمزِ لبخندِ دوست. در من نجوای زمزمه هایش، لبِ گوش، در من غلغلکِ لمس لب هایش، دمِ پوست. در من آرمیده خیالت، زیباست. در من مانده اثری از آن شب، پیداست؟ چهره ام بعد آنکه باز کردی در را، یادت هست؟ خجالت تنها شدنم با تو آن شب را. یادت هست؟ در من آرامشِ آغوش بچگانه ای بود، از سویت. حال، دگر چیزی نمانده ازت برایم، جز بویت. در من میلی به اد
بیداری میان اوهام شبانه ات، زندگی توی دنیای ویرانه مقابلت. در من هست اثری، از گذشته های دور. در من مانده است خاطره ی قرمزِ لبخندِ دوست. در من نجوای زمزمه هایش، لبِ گوش، در من قلقلکِ لمس لب هایش، دمِ پوست. در من آرمیده خیالت، زیباست. در من مانده اثری از آن شب، پیداست؟ چهره ام بعد آنکه باز کردی در را، یادت هست؟ خجالت تنها شدنم با تو آن شب را. یادت هست؟ در من آرامشِ آغوش بچگانه ای بود، از سویت. حال، دگر چیزی نمانده ازت برایم، جز بویت. در من میلی به اد
بیداری میان اوهام شبانه ات، زندگی توی دنیای ویرانه مقابلت. در من هست اثری، از گذشته های دور. در من مانده است خاطره ی قرمزِ لبخندِ دوست. در من نجوای زمزمه هایش، لبِ گوش، در من قلقلکِ لمس لب هایش، دمِ پوست. در من آرمیده خیالت، زیباست. در من مانده اثری از آن شب، پیداست؟ چهره ام بعد آنکه باز کردی در را، یادت هست؟ خجالت تنها شدنم با تو آن شب را. یادت هست؟ در من آرامشِ آغوش بچگانه ای بود، از سویت. حال، دگر چیزی نمانده ازت برایم، جز بویت. در من میلی به اد
It was the first day of working. I've just arrived from there. And if you ask me what it was like on earth, I would say that it was weird! Weirder than weird! More than anything else, I felt being useless, the word not said by me, but seen by me in one of the posts I've recently read about the kind of feelings you might have in the first time of being an intern as a software engineer, on my way back home. Despite feeling useless -and stronger than that- I felt monotony. I felt I was bored. There were a lot of things which I weren't aware of and I just didn't know where to start from for learning them! I-didn't-even-know-where- to start learning them! I liked some of the guys I saw there and I didn't feel something special about some others. There were some one that showed me interest and k
Hi gusy...
So this is my first time to write blog like this,i know this maybe will be kinda weird or random hahaha
Okay first let me introduce myself..
I'm Lisda and i'm Indonesian 
I know most of u whoever will be ask me "why u can be here on Iranian blog ?" 
That's cause my lovely friend,he's my Iranian friend Hosein and best ever foreigner friend i have ❤
To be honest i can't talk much and i can't speak english much but i'll try to write as i can 
Mmmm... i think it's enough now and i'll be continue soon
این روزها کم‌حرف تر و درون‌گرا تر شدم. نه بخاطر اینکه اتفاق و احساسات خاصی در زندگیم نداشته باشم، بلکه اینقدر اتفاقات عجیب و جدیدن و احساساتم رو نمیشناسم که اصلا نمیدونم چطوری راجع بهشون حرف بزنم. فقط خواب‌های پراکنده میبینم. اون ملیکایی که همیشه نوشتن براش خیلی راحت بود الان جونش در میاد که بنویسه. چت کنه. اصلا نمیدونه چشه. ملیکا الان دوست داره هی آدم هارو ببینه. باهاشون بشینه حرف بزنه ساعت ها. ملیکا میترسه از ندیدن کسایی که دوستشون داره ب
?You’re such a weird person. Why don’t you care about compliments-
 .In fact, I appreciate complements but I don’t take them seriously+
..That’s what loosers do
- تو آدم عجیبى هستى. چرا نسبت به تعریف ها بى توجهى؟ 
+ در حقیقت تعریف ها برایم قابل قدردانى هستند ولى من اونها رو جدى نمى گیرم. کارى که بازنده ها میکنند..
# مکالمه ى دیروز
there's a girl named Mollyshe's so fuckin weirdshe's adorable, loveable, and lovelyand she likes my blue beardshe's so kind to meI mean she laughs at my every single jokeeven when everyone has a poker faceshe laughs so hard that she might chokeher smile is more beautiful than my whole faceand her whole face is more beautiful than my entire worldI mean she's gorgeousand she's like the nice chorus to my shitty versesand she makes me happy when I'm in a tired moodI love her ghost, cause she's my soulmateshe's 5'9, but I think she's 6'8but when I hug herit seems like she's an elementand I'm her elephantand it's so fuckin hard to find a rhyme when you don't even know the alphabetI mean I ain't even a poetand my poems ain't poeticI'm just a messed up mixture of rhymes, like omeletbut even her si
there's a girl named Mollyshe's so fuckin weirdshe's adorable, loveable, and lovelyand she likes my blue beardshe's so kind to meI mean she laughs at my every single jokeeven when everyone has a poker faceshe laughs so hard that she might chokeher smile is more beautiful than my whole faceand her whole face is more beautiful than my entire worldI mean she's gorgeousand she's like the nice chorus to my shitty versesand she makes me happy when I'm in a tired moodI love her ghost, cause she's my soulmateshe's 5'9, but I think she's 6'8but when I hug herit seems like she's an elementand I'm her elephantand it's so fuckin hard to find a rhyme when you don't even know the alphabetI mean I ain't even a poetand my poems ain't poeticI'm just a messed up mixture of rhymes, like omeletbut even her si
This is Mr. Aleister Crowley. The jinn that appeared to him and
dictated this book to him is named Aiwass. Mr. Crowley says he
introduced himself as Aiwass to me. He says the devil sent Aiwass to me
to send his revelation to me through him and I wrote down his
dictation on the eighth, ninth, and tenth of April, in 1904; i. e, one
hundred and seven years ago. This Mr. Aleister Crowley is a very
strange and influential person in the history of the world. This man
has said something weird hand strange. Notice what he says, he says
that he has participated Babalon jinn, the lady in red, who is one of
the mysteries of Freemasonry, with his semen, in the womb of dozens of
women.
از راست به چپ: باز آلدرین، مایکل کولینز و نیل آرمسترانگ
فرود اولین انسان بر روی کره ی ماه 50 ساله شد. نیل آرمسترانگ و باز آلدرین در 20 ژوئیه 1969 در ساعت 20:18 جهانی بر کره ی ماه فرود آمدند. این سفر به کمک آپولو11 انجام شد. و حدود 6 ساعت بعد آرمسترانگ بر روی کره ی ماه گام نهاد. فضانورد سوم مارکل کالینز در مدار ماه ماند تا 15 ساعت دیگر نیل و باز به وی بپیوندند. پس از 8 روز زندگی در فضا هر سه فضانورد به زمین باز گشتند. این فضاپیما از مرکز فضایی کندی در واقع در ج
۱. دانشگاه به دکتراهای ورودی کامپیوتر یه مک بوک پرو هدیه میده!
۲. هر طبقه یه جایی شبیه اشپزخونه داره که انواع چای و قهوه و .... اماده است برای همه دانشجوها به صورت رایگان
۳. اقای نگهبان شدیدا امریکایی دم در با لهجه تو فیلم هالیوودی ها دعوام کرد که چرا کارتم رو بالا جا گذاشتم و من ذره ذره اب شدم...
۴. ایمیل زدن که دیشب توی پارک واشنگتن یعنی دقیقا کنار دانشگاه و در امن ترین جای شهر...یه مرد مو بلند ساعت ۹ شب جلوی دو تا از کارمندای دانشگاه رو گرفته و زور
یک بطری شیشه‌ای آبجو، از یخچال بر‌می‌دارم؛ درش را با تکیه به کانتر چوبی آشپزخانه و ضربه‌ی محکم کف دست باز می‌کنم؛ یک خراش دیگر، برای ابد روی چوب می‌ماند. سرد است، شاید 6 7 درجه؛ عجیب است که چطور هر چقدر آبجو سردتر باشد، مرا بیشتر از درون گرم می‌کند. اگر می‌شد، بگذارمش بیرون چه غوغایی می‌شد! 
روی مبل لم می‌دهم و پاهایم را روی میز شیشه‌ای می‌گذارم. الکل زود توی تنم اثر می‌کند؛ آرام آرام گرما را که از تنم بالا می‌رود، احساس می‌کنم. ساعت 11:
OK, so let’s talk about the first months of being in a Starbucks kind of dream :)
So, before anything else I’d just like to mention that like everybody elses, I might have kind of mistakes -maybe even the stupid ones in my posts. I do have them even when I use to write in the blog in my mother language, I mean the Persian, and I really like to remind that I’m not that much perfect at English so if you ever feel uncomfortable about something wrong in my grammar, or vocabulary or just any kind of mistake, please feel free to easily -and of course kindly :) – make me aware of them, so I can improve myself as well as writing greater posts in the future.
So, where was I? Oh, yeah, about that kind of Starbucks dream, wasn’t I? Yes. You know around six or maybe seven months ago -I don
OK, so let’s talk about the first months of being in a Starbucks kind of dream :)
So, before anything else I’d just like to mention that like everybody elses, I might have kind of mistakes -maybe even the stupid ones in my posts. I do have them even when I use to write in the blog in my mother language, I mean the Persian, and I really like to remind that I’m not that much perfect at English so if you ever feel uncomfortable about something wrong in my grammar, or vocabulary or just any kind of mistake, please feel free to easily -and of course kindly :) – make me aware of them, so I can improve myself as well as writing greater posts in the future.
So, where was I? Oh, yeah, about that kind of Starbucks dream, wasn’t I? Yes. You know around six or maybe seven months ago -I don
Another day in Paradise
This is a story of a long journy. It has been started long ago and it's still continuing.
So let me start with the first day.
FIRST | DAY ! 
[NOTE ::::: TrY tO rEaD tHiS oNe WiTh BrItIsH aCcEnT]
I woke up today in a weird place! I had no idea where the hell am I. Everything was meaningless.
For a few hours I was trying to focus and remeber the last things before I pass out. But... NOTHING... 
"Where AM I?" I asked my self. No Answer.  I was tied up to a chair . I could feel an old wooden chair with uncomfotable noise. I tryed to get up but I felt pain in my leg. I felt like bleeding maybe. It didn't seem to be alot but it hurt. 
I wanted to shout and ask for help but with everything I've seen in my life, I knew it wasn't the best approach. 
When you're in a t
آدمی هستم که خیلی خیلی تصویر خودم از دید سوم شخص برام مهمه. یعنی وقتی دارم (به عنوان اول شخص) با یکی (به عنوان دوم شخص) صحبت می کنم، بارها و بارها خودم رو جای نفر سومی که تماشاگر این مکالمه ست قرار می دم. یک دکمۀ مورد علاقه م توی بلاگ یاهو 360 (مجازی بازهای سال 85 احتمالا یادشون بیاد) دکمۀ View as Friend بود که بارها قالب سیصد و شصتم رو به عنوان تماشاگر نگاه می کردم ببینم به دل می نشینه یا نه. به همون نسبت، چون خیلی وقت توی مجازی سپری میکنم، به شدت جذاب بودن
یکی از لذت‌های زندگیم اینه که برم  مغازه‌های لوازم التحریر فروشی رو بگردم؛ دفترها و دفترچه‌ها رو لمس کنم و ورق بزنم یا اگه نتونم برم بیرون، تو سایت‌های فروش لوازم التحریر بچرخم. اون حسی که بعضی‌ها به خرید لباس و لوازم آرایش دارن من نسبت به وسایل نوشتنی دارم. لذت بوییدن کاغذ و ورق زدن دفترهای نو، امتحان کردن خودکارها و ماژیک‌ها و مدادرنگی‌ها و ردیف کردنشون پشت سر هم، چسبوندن استیکرهای رنگی رنگی این ور اونور خونه! نمی‌دونم این تمایلم ا
In my opinion, there are two types of falling in love for human
beings, Natural-love and Artificial-Love. In the first one, you are in a normal
and healthy condition in your life, and by "normal" and "healthy"
I don't mean an "every-thing-is-OK" life! I simply mean, you HAVE problems,
just like everybody else has them, but those are not some BIG deals, you know. I
mean they EXIST, but don't make you frustrated or feel alone or weak or miserable.
Generally, I mean in those conditions you are OK with your little sweet life.
And at these times something may happen that I call it Natural-Love! Weird title,
hah?! I know, but if you listen to my explanations, you'll soon agree with me
on choosing such name. So, what exactly is this Natural-Love thing? A Natural-Love
is a kind of love that you do
میدونید اســکــی چیه !

بهترین سایت اسکی ساز متن مورد نظر شما سایت زیر است ، نمونه کاراشو هم گذاشتم ...

http://www.network-science.de/ascii/

نمونه هاشو تو ادامه مطلب گذاشتم ...
متن نمونه : Hello
Font: 3-d
/** /** /** /**
/** /** ***** /** /** ******
/********** **///** /** /** **////**
/**//////**/******* /** /**/** /**
/** /**/**//// /** /**/** /**
/** /**//****** *** ***//******
// // ////// /// /// //////
Font: 3x5

# # # #
# # ### # # ###
### ## # # # #
# # ### ## ## ###
# #
Font: 5lineoblique
رژلب‌های آن زمان از حشرات له شده تهیه می‌شد
مجله اینترنتی چفچفک :اسیدکربنیک قرمز رنگ که از حشراتی همانند قرمزدانه مکزیکی  و شپشک بدست می‌آمد برای ساخت وسایل آرایشی در مصر باستان کاربرد داشت. به این صورت که حشرات را جوشانده و له می‌کردند تا از رنگ قرمزشان برای ساخت وسایل آرایشی همچون ماتیک استفاده کنند.
فرعون‌ها از برده‌های خود به عنوان مگس‌کُش استفاده می‌کردند
ما امروزه با استفاده از قرص ضد پشه یا اسپری مگس‌کش از شر این حشرات مزاحم و

یک مکالمه خوب مکالمه ایست که در آن شنونده منظور شما را به
خوبی متوجه شود و احساس خستگی نکند . شما باید بتوانید از کلمات درست  در موقعیتهای مختلف استفاده کنید و در عین حال
سلیس و روان صحبت کنید. برای رسیدن به این مقصود راهکارها و
روشهای مختلفی به کار گرفته شده است که یکی از انها استفاده از کلمات ” fillers ” با همان پرکننده هاست. این کلمات معنای
خاصی به جمله اضافه نمی کنند و فقط به حفظ جریان صحبت کمک می کنند.

کلمات پرکننده چه هستند؟
کلمات پرکننده

یک مکالمه خوب مکالمه ایست که در آن شنونده منظور شما را به خوبی متوجه شود و احساس خستگی نکند . شما باید بتوانید از کلمات درست  در موقعیتهای مختلف استفاده کنید و در عین حال سلیس و روان صحبت کنید. برای رسیدن به این مقصود راهکارها و روشهای مختلفی به کار گرفته شده است که یکی از انها استفاده از کلمات ” fillers ” با همان پرکننده هاست. این کلمات معنای خاصی به جمله اضافه نمی کنند و فقط به حفظ جریان صحبت کمک می کنند.
کلمات پرکننده چه هستند؟
کلمات پرکنند
با کمک امام زمان عج، تمدن نوین اسلامی شکل گرفته است. نا باوری این موضوع، باعث بدبینی به روایات و دستاوردهای انقلاب اسلامی می شود. چنانچه مسئول بالای فرهنگی کشور می گوید: هرچه گشتم یک مدرسه مناسب پیدا نکردم :اسم بچه ام را بنویسم، ناچار یک مدرسه غیرانتفاعی زدم. واقعا عجیب است اگر واقعا مدارس فاسد است، در دست خودشان بوده. همسر ایشان سالها مسئول نوشتن کتابهای درسی بود! همه کتابها را به تنهایی می نوشت! پس اگر بد هست، مقصر خودشان هستید. در ثانی بقیه
۱۵ حقیقت درباره دیپ وب و دارک وب

اطلاعات عمومیسرگرمی

خاطره باقری

امروزه اینترنت آن‌قدر با زندگی ما آمیخته‌شده که در عجبیم که چگونه پیش از آن زندگی می‌کردیم. وب فواید بسیاری دارد اما تواما میتواند خطراتی نیز داشته باشد، مخاطراتی که گاها بسیار پیچیده تر از چیزی هستند که حتی بتوانید تصور کنید!
دیپ وب (Deep Web)، وب پنهان یا دیپ نت، بخشی از اینترنت است که موتورهای جستجو قابلبت دسترسی به آن را ندارند. اگر بخواهیم خیلی ساده توضیح دهیم همه سایت ه
اولین مطلبی که دوست دارم در اینجا داشته باشم مصاحبه ای با سوزان بلک مور درباره علم و دین است که در وب سایت او منتشر شده.

My chapter in:
Science and Religion: Five Questions.
Ed. Gregg, Caruso, Automatic Press, 2014
Like science, the Buddha’s ideas challenge everything we like to believe.
Susan Blackmore
What initially drew you to theorizing about science and religion?[*]
That is lost in the mists of time. What I do remember as a young
child is being fascinated by big questions and those questions were both
scientific and religious. Who am I? Where am I? What am I? Why am I
here? What’s the meaning of it all?
I have one particular memory, a sort of flashbul

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها